Budowa San Parku Mysiadło przebiega zgodnie z założonym harmonogramem. Obiekt realizowany przez spółkę ED SAN III Sancak na powierzchni około 55 000 mkw. GLA, zapewni klientom możliwość zakupów w ponad 40 sklepach marek wielu branż.
Do grona najemców San Parku Mysiadło dołączyła właśnie marka Rituals będąca synonimem nowoczesnego i modnego stylu życia. Sieć, która do tej pory znana była z obecności w centrach handlowych głównie w największych miastach, podjęła decyzję o otwarciu pierwszego lokalu w Polsce na terenie parku handlowego.
Rituals oferuje luksusowe produkty do ciała i kąpieli, perfumy oraz zapachy do domu.
– Marka Rituals cieszy się wciąż rosnącą popularnością na terenie Polski i w bardzo szybkim czasie zdobywa coraz większe grono nowych, wiernych klientów. To pozwala nam na realizację naszego ambitnego planu ekspansji nad Wisłą. Tylko w 2023 roku marka Rituals otworzyła 20 nowych sklepów w kolejnych polskich miastach. W samej aglomeracji warszawskiej posiadamy obecnie 10 sklepów. Zależy nam jednak na tym, by Rituals był znacznie bardziej dostępny nie tylko dla warszawiaków. Dzięki obecności w San Parku – największym obecnie realizowanym retail parku na Mazowszu, nasza marka będzie na wyciągnięcie ręki także dla mieszkańców pobliskiego Piaseczna, ale również okolicznych miejscowości, jak np.: Konstancin-Jeziorna, Nowa Wola, Józefosław czy Lesznowola – mówi Agata Witkowska, Senior Real Estate Manager CEE Rituals.
– Koncepcja San Parku zakładała stworzenie na mapie handlowej Mazowsza miejsca wyróżniającego się na tle innych retail parków. Zależało nam na tym, by portfolio obiektu tworzyły marki oraz koncepty dające klientom unikatowe doświadczenia zakupowe, a do takich bez wątpienia należy Rituals, z obecności której jesteśmy bardzo dumni – dodaje Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Mysiadło.
Otwarcie parku handlowego planowane jest w III kwartale 2024 roku.
Napisz komentarz
Komentarze