Rozpoczęte przed miesiącem prace remontowe kolejnego sklepu sieci Biedronka w Piasecznie na razie prowadzone są głównie na parterze budynku dawnego „Rolnika”, gdzie de facto mieści się sklep. Stąd istniała obawa, że wprawdzie sam sklep się zmieni, ale być może żółta elewacja piętra nadal będzie kulminacyjnym punktem u wylotu głównej ulicy Piaseczna. Ze względu na ten charakterystyczny, intensywny kolor, budynek jest doskonale widoczny i dominuje w krajobrazie miasta. Patrząc nawet z okolic piaseczyńskiego rynku, na horyzoncie widzimy właśnie charakterystyczny żółty sklep, co od lat było przedmiotem licznych dyskusji w mieście. Ani władze miasta, ani konserwator zabytków, nie mieli jednak wpływu na to jak wygląda budynek. Jeronimo Martins blisko 10 lat temu wydzierżawił od Gminnej Spółdzielni „Samopomoc Chłopska” powierzchnię pod sklep i tak oto duża żółta plama pojawiła się w krajobrazie centrum Piaseczna.
Nowy standard
Jednak w ostatnich latach sieć buduje już sklepy w innej estetyce. Modernizuje też wnętrza, ale i elewacje istniejących. Nowy wygląd zyskały już Biedronki na obrzeżach miasta, ale w przypadku tej w jego centrum podobno negocjacje z właścicielem budynku nie były łatwe, ale jak widać, w końcu się udało.
- Celem prac remontowych jest podniesienie komfortu zakupów oraz dostosowanie placówki do standardu 3.0, obowiązującego w sieci Biedronka – poinformowało nas biuro prasowe Jeronimo Martins. - Oznacza to ekologiczne rozwiązania wewnątrz sklepu, wyeksponowane strefy promocji, kwiatów oraz przejrzyste ustawienie wysp na owoce i warzywa. Nowoczesny i przestronny wygląd placówka zyska dzięki zupełnie nowym systemom regałów i półek. Na miejscu można będzie kupić świeżo wypiekane pieczywo oraz produkty piekarnicze od lokalnych dostawców. Dla wygody klientów wprowadzony zostanie podział stanowisk na owocowe, warzywne oraz produkty delikatne, czyli wymagające przechowywania w niskiej temperaturze. Placówka posiadać będzie także ladę mięsną, przy której klienci kupią swoje ulubione wędliny, mięsa i sery na wagę – wylicza Paweł Nastula, starszy menedżer sprzedaży w sieci Biedronka.
Po modernizacji ma się również powiększyć do 670 m2 powierzchnia sali sprzedaży. Oprócz 3 kas tradycyjnych stanie też 6 samoobsługowych. Jak zapewniło nas biuro prasowe, zmieniona zostanie też elewacja budynku, która będzie utrzymana w odcieniach szarości. Żółte pozostanie jedynie charakterystyczne logo sieci.
Otwarcie sklepu po remoncie planowane jest pod koniec września. Na klientów będą z tej okazji czekały oczywiście specjalne promocje.
Napisz komentarz
Komentarze