Reklama

Piaseczno. Nie żyje Dariusz Kąkol

W wieku 57 lat zmarł Dariusz Kąkol, perkusista zespołu Róże Europy, mieszkaniec Kamionki. Artysta związany był także z piaseczyńskim ośrodkiem kultury.
Piaseczno. Nie żyje Dariusz Kąkol

Źródło: Piaseczno - Kawiarenka historyczna/Fb

Dariusz Kąkol urodził się 18 sierpnia 1965 roku w Piasecznie. Był współzałożycielem zespołu Róże Europy, ale na scenie występował z innymi polskimi artystami, m.in. Kubą Sienkiewiczem. Był związany z lokalnym ośrodkiem kultury, śpiewał w Chórze Liturgicznym Parafii NMP w Zalesiu Dolnym. - Człowiek wielu pasji - mówi o nim Paweł Górski, muzyk i wokalista piaseczyńskiej sceny muzycznej. - W latach 80-tych zakładaliśmy zespół Poszukiwaczy Niezidentyfikowanych Obiektów Latających, z którym wystąpiliśmy na pierwszym piaseczyńskim przeglądzie zespołów rockowych - wspomina Górski. - Był multiinstrumentalistą, grał na perkusji i na gitarze. Zapamiętam go jako człowieka przeskorego do niesienia pomocy. Gdy ktoś zwracał się do niego z jakimś problemem, on zawsze podawał pomocną dłoń i szukał wyjścia z sytuacji - dodaje. 

Kąkol wiele czasu poświęcał fotografii, planował wydać album ze swoimi zdjęciami. Biegał w maratonach, zdobył Koronę Maratonów Polskich. 

Na profilu Chóru Liturgicznego Parafii NMP Wspomożenia Wiernych w Zalesiu Dolnym pojawiło się wzruszające pożegnanie artysty. - Dziś odszedł nasz drogi kolega Dariusz Kąkol. Przez 3 lata wspierał nas pięknym głębokim basem. Człowiek wielu pasji i talentów, wszechstronnie uzdolniony artysta, świetny perkusista, muzyk, realizator, fotograf, miłośnik natury, maratończyk. Darku, nie zapomnimy Twojego uśmiechu, poczucia humoru, pogody ducha, empatii i życzliwości. Spoczywaj w pokoju - napisano.

Dariusz Kąkol zostawił żonę i dwie córki. Msza św. pogrzebowa odbędzie się 17 czerwca o godz. 14 w koście NMP Wspomożenia Wiernych w Zalesiu Dolnym.

CZYTAJ TEŻ: 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Inspektor w Wydziale Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie Inspektor w Wydziale Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie STAROSTA PIASECZYŃSKIOGŁASZA NABÓRNA WOLNE STANOWISKO PRACYInspektor (1 etat) w Wydziale Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pani Ewa Lubianiec, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Damian Proksza, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-62-54, e-mail: [email protected];3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 1465 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2369) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zanonimizowane lub zwrócone adresatom. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.2. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie  wyższe techniczne – kierunek budownictwo,2) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych  dla stanowisk urzędniczych,3) min. 3 letnie doświadczenie związane z prowadzeniem inwestycji budowlanych,4) znajomość przepisów ustaw: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, KPA oraz aktów wykonawczych do w/w przepisów,5) min. 3 lata stażu  pracy,6) obsługa komputera w zakresie : pakiet MS Office (Word. Excel, Power Point) oraz znajomość  programów AutoCad, Norma,7) prawo jazdy kat B.3. Wymagania dodatkowe:1) znajomość programów EZD, GIS.4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) planowanie i przygotowywanie inwestycji do realizacji,2) przygotowywanie umów w zakresie inwestycji i remontów,3) opiniowanie projektów budowlanych, analiza kosztorysów inwestorskich i ofertowych,4) nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych  przewidzianych w budżecie,5) udział w planowaniu, kontrola i nadzór inwestycji oraz remontów, także pod względem rzeczowo-finansowym,6) zlecanie i nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznych,7) nadzorowanie robót wykonywanych siłami własnymi Wydziału oraz zleconych firmom zewnętrznym,8) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,9) udział w czynnościach związanych z procedurą zamówień publicznych, w tym uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, weryfikacja ofert oraz opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia,10) udział w dokonywaniu odbiorów technicznych wykonywanych robót,11) opracowywanie harmonogramu realizacji inwestycji,12) koordynacja i odbiór robót budowlanych,13) nadzór i prowadzenie spraw związanych z udzielonymi rękojmiami przez wykonawców nawykonane roboty budowlane, w tym analiza zgłoszonych usterek przez użytkowników przekazanych obiektów i egzekwowanie napraw od wykonawców,14) redagowanie pism, umów i wniosków i innej korespondencji wydziałowej.5. Wymagane dokumenty:1) życiorys (CV),2) dokument poświadczający  wymagane doświadczenie w pracy,3) kwestionariusz osobowy dla kandydatów z informacją o posiadanym prawie jazdy kat. B,4) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych  dla stanowisk  urzędniczych,    5) kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie potwierdzające wymagany staż pracy,6) oświadczenie o znajomości ustaw: o drogach publicznych, Prawo budowlane, KPA i aktów wykonawczych do tych przepisów,7) oświadczenie o obsłudze komputera: pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point), oraz znajomość  programów AutoCad, Norma,8) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.1135).Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Inspektora występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze. Praca odbywać się będzie na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Elektroniczna 4. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi  mniej niż 6 %.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 20 października 2024 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale IRD”.Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.https://bip.piaseczno.pl/public/?id=231238 STAROSTA PIASECZYŃSKIEwa Lubianiec/podpisano elektronicznie/
Reklama