Reklama

Stawiamy na przyszłość, czerpiemy z tradycji!

Warszawska Uczelnia Medyczna kończy rekrutację na rok akademicki 2023/24. Do 30 września potrwają zapisy na kierunki medyczne i te, z zakresu nauk o zdrowiu. Podobnie jak w latach ubiegłych zainteresowanie jest ogromne.
Stawiamy na przyszłość, czerpiemy z tradycji!

Warszawska Uczelnia Medyczna to najstarsza, niepubliczna uczelnia wyższa w Polsce, kształcąca studentów od 1991r. O wysokim poziomie oferowanej przez WUMed edukacji świadczy przyznane uczelni prestiżowe wyróżnienie dla Instytutu Kształcenia Podyplomowego Kadr Medycznych, który otrzymał Certyfikat Akredytacyjny „Studia z Przyszłością”.

Niezmiennie naszym priorytetem jest intensywny rozwój bazy dydaktycznej oraz poszerzanie oferty edukacyjnej. Co roku unowocześniamy pracownie do praktycznej nauki zawodów medycznych i tych z zakresu nauk o zdrowiu m.in.: pracownie umiejętności pielęgniarskich, położniczych i ratownictwa medycznego, pracownie wirtualnej rzeczywistości medycznej.
W tym roku akademickim otworzymy także Centrum Symulacji Medycznej. Inwestycje są kluczowe nie tylko dla funkcjonujących już kierunków, ale także dla nowych,na których prowadzenie uczelnia wystąpiła do Ministra Edukacji i Nauki – mówi dr Waldemar Dębski rektor WUMed.

Uczelnia prowadzi studia licencjackie i magisterskie na kierunkach: pielęgniarstwo, położnictwo, kosmetologia, dietetyka, jednolite studia magisterskie na kierunku fizjoterapia, licencjackie na kierunku ratownictwo medyczne a także studia licencjackie pomostowe na kierunku pielęgniarstwo i położnictwo.

Studia prowadzone są w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym. 

Zależy nam na wykształceniu profesjonalistów systemu ochrony zdrowia. Nasza kadra dydaktyczna to praktycy, doświadczeni specjaliści dodatkowo legitymujący się dorobkiem naukowym. Co roku rozszerzamy portfel współpracujących z nami na rzecz studentów, renomowanych podmiotów medycznych w Warszawie i na terenie województwa mazowieckiego, oferując tym samym studentom możliwość odbywania zajęć praktycznych
w realiach szpitala czy przychodni.- dodaje, prof. Joanna Jasińska, prorektor ds. dydaktycznych i rozwoju WUMed.

Atutem uczelni jest także własny kampus: kilkadziesiąt sal wykładowych, ponad trzydzieści pracowni specjalistycznych do realizacji przedmiotów na wszystkich kierunkach, punkt gastronomiczny, zaplecze sportowo - rekreacyjne, amfiteatr.

Proponowane przez WUMed opłaty za studia na wszystkich kierunkach nadal są najniższe na warszawskim rynku edukacyjnym.

www.wumed.edu.pl   

 

Warszawska Uczelnia Medyczna im. Tadeusza Koźluka

ul. Bobrowiecka 9 

Zapisy na studia - Biuro Rekrutacji

Budynek A, I piętro, pok. A-105

tel. 22 559 21 05

tel. 22 559 21 06

tel. 534 304 012

Studia stacjonarne, niestacjonarne:

[email protected]

Studia podyplomowe:

 

 

 

 

 

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]  
Reklama