Market Biedronka przy ul. Dworcowej przejdzie gruntowną przebudowę. Po remoncie powierzchnia sklepu ma się zwiększyć, mają też pojawić się bardziej ekologiczne rozwiązania.
Kilka dni temu zamknięto jedną z najstarszych Biedronek w Piasecznie. Jak się okazuje, sklep ma przejść gruntowny remont. To część strategii "Biedronka 3.0", którą od początku roku realizuje Grupa Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci.
Biedronka 3.0
Strategia polega na dostosowaniu powstających oraz modernizowanych sklepów do nowych standardów.
– Nowo otwierane obiekty sieci Biedronka wyposażono w rozwiązania zwiększające komfort klientów. Są przyjazne środowisku ze względu na zastosowane oświetlenie LED oraz zamykane regały chłodnicze wykorzystujące gaz CO2. Cechują się również nowym układem przestrzeni, skupiającym się na bardziej przystępnym wyeksponowaniu produktów, tak aby najważniejsze kategorie były w zasięgu wzroku klienta. Dzięki temu placówki zyskują na przestronności – opisują przedstawiciele sieci. – Wprowadzony został również podział stanowisk na owocowe oraz warzywne, osobno przechowywane są produkty delikatne, czyli te wymagające niższych temperatur, a także strefy promocji i ze świeżymi kwiatami. Klienci mogą zaopatrzyć się w ulubione produkty BIO i Vege w odrębnej wyspie z produktami ekologicznymi.
Mówiąc najprościej, po remoncie w Biedronce ma być więcej miejsca. Alejki między regałami mają być szersze, znikną również palety, z których dotychczas sprzedawano część produktów, m.in. mąkę czy cukier. Sklep przejdzie również wizualny lifting – zmieni się układ ekspozycyjny produktów, dział napojów alkoholowych zostanie oddzielony od reszty sklepu. Zwiększy się także liczba kas samoobsługowych.
Termin zakończenia przebudowy i ponownego otwarcia sklepu nie jest jeszcze znany, jednak prawdopodobnie nastąpi to jeszcze przed końcem wakacji.
Napisz komentarz
Komentarze