Reklama

Znamy wyniki Budżetu Obywatelskiego Piaseczna na 2023 rok

Mieszkańcy wybrali 19 projektów, które zostaną zrealizowane w 2023 roku w ramach Budżetu Obywatelskiego w Piasecznie. Ich łączna wartość to 992 264 zł.
Znamy wyniki Budżetu Obywatelskiego Piaseczna na 2023 rok

W tegorocznej edycji złożono 2811 kart do głosowania, z czego 2615 drogą elektroniczną. 2775 osób oddało głos poprawnie, natomiast 36 osób zagłosowało nieprawidłowo. Głównymi powodami unieważnienia głosów było niepodanie wszystkich wymaganych danych na karcie do głosowania lub podanie nieprawidłowych danych. Zgodnie z Regulaminem Budżetu Obywatelskiego w Piasecznie takie głosy nie mogą zostać uznane za ważne.

Do realizacji w 2023 roku kwalifikują się projekty, które uzyskały kolejno największą liczbę głosów, aż do wyczerpania ogólnej kwoty w wysokości 1 000 000 zł przeznaczonej na ich realizację. W sytuacji, gdy pozostałe środki finansowe nie pozwalają na realizację kolejnego projektu z listy, za przyjęty do realizacji uznaje się projekt zajmujący niższą pozycję na liście, jeżeli koszty jego realizacji mieszczą się w kwocie pozostałej do rozdysponowania. Tym sposobem do grona zwycięskich projektów przeszły projekty „Badanie FMS dzieci uprawiających sport w wieku 8-14 lat” oraz „Jednodniówka Piaseczno 60+”.

Przedstawiamy zwycięskie projekty, które będą realizowane w przyszłym roku w ramach Budżetu Obywatelskiego w Piasecznie w kolejności od tego, który zdobył najwięcej głosów:

1. SP Józefosław – nowa nawierzchnia (typu sztuczna trawa) na boisku piłkarskim

2. Stop smog! Drzewa, kwiaty, ozdobne rośliny antysmogowe – nasi sprzymierzeńcy w walce o czyste powietrze.

3. Bezpieczny pieszy – doświetlenie przejść dla pieszych w Piasecznie

4. Cień na placach zabaw

5. Badanie stóp dzieci klas 1-6 w Gminie Piaseczno

6. Zazielenienie, nasadzenia drzew wraz ze wzmocnieniem skarpy na ul. Jutrzenki w Józefosławiu

7. Laboratorium robotyki

8. Ortoptyczne badania diagnostyczne dzieci w wieku 5-8 lat na terenie gminy Piaseczno

9. Bezpłatne badania przesiewowe w kierunku spektrum autyzmu dla dzieci w wieku 2 lat – informacje dla rodziców i specjalistów

10. Nakrętkowe Serce

11. Stojaki na rowery w Zalesiu Górnym

12. TABLICE HISTORYCZNE – Oryginalne MAPY HISTORYCZNE Piaseczna – punkty z przezroczystymi tablicami oraz opisem

13. Poidła dla Józefosławia

14. Uczeń w spektrum autyzmu – spotkania psychoedukacyjne dla dzieci, rodziców i specjalistów

15. Festiwal gier planszowych

16. Tydzień pierwszej pomocy w Głoskowie

17. Aktywny senior nie tylko w mieście – gimnastyka dla seniorów, prowadzona na obszarach podmiejskich/wiejskich gminy Piaseczno

(Kolejne projekty z listy, których kwota pozwoliła na zakwalifikowanie do listy zwycięskich)

18. Badanie FMS dzieci uprawiających sport w wieku 8-14 lat

19. Jednodniówka “Piaseczno 60+”

Serdecznie gratulujemy pomysłodawcom zwycięskich projektów! Dziękujemy za wszystkie oddane głosy.

Więcej na stronie Budżetu Obywatelskiego.

 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Reklama
Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]  
Reklama