Reklama

Przerwy w dostawie prądu w powiecie piaseczyńskim. Gdzie i kiedy?

PGE informuje, że planowane przerwy w dostawie energii elektrycznej w powiecie piaseczyńskim odbędą się od poniedziałku 8 lipca do piątku 12 lipca. Gdzie i kiedy?
Przerwy w dostawie prądu w powiecie piaseczyńskim. Gdzie i kiedy?

PGE - Polska Grupa Energetyczna, dostawca energii elektrycznej w kraju informuje, że od poniedziałku 8 lipca do piątku 12 lipca, planowane są przerwy w dostawie energii elektrycznej w różnych miejscach i w różnych godzinach. 

Poniedziałek 8 lipca 

SIERZCHÓW - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Sosnowa
  • ul. Starowiejska
  • ul. Rubinowa
  • ul. Pogodna
  • ul. Mazowiecka (sklep, stolarnia)
  • ul. Akacjowa

ZŁOTOKŁOS - 4 godz. od 9:00 do 13:00

  • ul. Warszawska od Topolowej do Tarczyńskiej
  • ul. Tysiąclecia
  • ul. Leszczynowa
  • ul. Świerkowa
  • ul. Lipowa

WOLA WĄGRODZKA - 4 godz. od 12:00 do 16:00

  • ul. Modrzewiowa od 1 do 7
  • ul. Wiatraczna
  • ul. Kasztanowa
  • ul. Ogrodowa

 

Wtorek 9 lipca

MIKÓWIEC - 3 godz. od 8:30 do 11:30

  • ul. Tęczowa

OBORY - 3 godz. od 9:00 do 12:00

  • Parcela-Obory
  • Obory

KOLONIA GOŚCIEŃCZYCE - 4 godz. od 9:00 do 13:00

JÓZEFOSŁAW - 4 godz. od 9:00 do 13:00

  • ul. Ogrodowa od nr 6 do nr 20
  • ul. Radnych od nr 1 do nr 6
  • ul. Dzikiego Wina od nr 1 do nr 48

UWIELINY - 4 godz. od 9:00 do 13:00

  • ul. Dębowa nr 32
  • ul. Wschodzącego Słońca nr 6a
  • ul. Szarotki nr 7b , 13

BASZKÓWKA - 2 godz. od 12:00 do 14:00

  • ul. Skowronków
  • ul. Zielonych Wiatrów
  • ul. Wierzbowa
  • ul. Tataraku
  • ul. Olszynowa
  • ul. Brzozowa
  • ul. Przyjemna
  • ul. Kwitnących Kwiatów
  • ul. Pod Lipą
  • ul. Rozmarynowa
  • ul. Wiśniowy Sad
  • ul. Słoneczna
  • ul. Polnych Maków
  • ul. Czerwonej Jarzębiny
  • ul. Aronii
  • ul. Podmokła
  • ul. Majowych Konwalii
  • ul. Babiego Lata
  • ul. Szyszkowa
  • ul. Pachnącej Magnolii
  • ul. Pachnąca

KRUPIA WÓLKA - 4 godz. od 12:00 do 16:00

  • ul. Kasztanowa
  • ul. Dolna

USTANÓW - 4 godz. od 12:00 do 16:00

  • ul. Graniczna nr nieparzyste od nr 29 do nr 43
  • ul. Kolejowa

 

Środa 10 lipca

JEZIÓRKO - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Różana
  • ul. Sosnowa
  • ul. Leśna
  • ul. Spacerowa
  • ul. Łąkowa
  • ul. Wiosenna
  • ul. Kolejowa
  • ul. Słoneczna

KĘDZIERÓWKA - 5 godz. od 9:00 do 14:00

UWIELINY - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Szlachecka

MANY i JEŻEWICE - 5 godz. od 9:00 do 14:00

 

Czwartek 11 lipca

ZŁOTOKŁOS - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Wierzbowa
  • ul. Leśna
  • ul. Jałowcowa
  • ul. Sosnowa
  • ul. Świerkowa
  • ul. Tysiąclecia
  • ul. Lipowa
  • ul. Urocza
  • ul. Topolowa
  • ul. Leszczynowa
  • ul. Iwa
  • ul. Słowicza
  • ul. Brzozowa

KORZENIÓWKA - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  •  ul. Leśna
  • ul. Sosnowa
  • ul. Świerkowa
  • ul. Topolowa
  • ul. Cicha
  • ul. Słowicza
  • ul. Skowronka
  • ul. Wilgi
  • ul. Brzozowa

HENRYKÓW-UROCZE - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Wschodnia
  • ul. Urocza
  • ul. Leszczynowa
  • ul. Żabia
  • ul. Salamandry
  • ul. Różana
  • ul. Iwa
  • ul. Cicha
  • ul. Słowicza
  • ul. Pracka

JANCZEWICE - 6 godz. od 9:00 do 15:00

  • ul. Jedności

 

Piątek 12 lipca

KONSTANCIN-JEZIORNA - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Klonowa 1i2
  • ul. Graniczna
  • ul. Leszczynowa
  • ul. Jaśminowa
  • ul. Kasztanowa
  • ul. Wrzosowa
  • ul. Środkowa od nr 49 do56
  • ul. Kościelna 40,42

KULESZÓWKA - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Prosta
  • ul. Cicha
  • ul. Szarych Zajączków
  • ul. Rudzika
  • ul. Masztowa

ANTONINÓW - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Masztowa

WŁADYSŁAWÓW - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Radosna
  • ul. Porannej Rosy
  • ul. Polna
  • ul. Błękitna
  • ul. Iberyjska
  • ul. Piaszczysta

WILCZA GÓRA - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Anielska
  • ul. Zaciszna
  • ul. Niebiańska
  • ul. Nieziemska
  • ul. Ustronna

STEFANOWO - 5 godz. od 9:00 do 14:00

  • ul. Letniskowa

Czytaj także:


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Inspektor w Wydziale Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie Inspektor w Wydziale Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie STAROSTA PIASECZYŃSKIOGŁASZA NABÓRNA WOLNE STANOWISKO PRACYInspektor (1 etat) w Wydziale Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pani Ewa Lubianiec, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Damian Proksza, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-62-54, e-mail: [email protected];3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 1465 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2369) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zanonimizowane lub zwrócone adresatom. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.2. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie  wyższe techniczne – kierunek budownictwo,2) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych  dla stanowisk urzędniczych,3) min. 3 letnie doświadczenie związane z prowadzeniem inwestycji budowlanych,4) znajomość przepisów ustaw: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, KPA oraz aktów wykonawczych do w/w przepisów,5) min. 3 lata stażu  pracy,6) obsługa komputera w zakresie : pakiet MS Office (Word. Excel, Power Point) oraz znajomość  programów AutoCad, Norma,7) prawo jazdy kat B.3. Wymagania dodatkowe:1) znajomość programów EZD, GIS.4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) planowanie i przygotowywanie inwestycji do realizacji,2) przygotowywanie umów w zakresie inwestycji i remontów,3) opiniowanie projektów budowlanych, analiza kosztorysów inwestorskich i ofertowych,4) nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych  przewidzianych w budżecie,5) udział w planowaniu, kontrola i nadzór inwestycji oraz remontów, także pod względem rzeczowo-finansowym,6) zlecanie i nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznych,7) nadzorowanie robót wykonywanych siłami własnymi Wydziału oraz zleconych firmom zewnętrznym,8) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych,9) udział w czynnościach związanych z procedurą zamówień publicznych, w tym uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, weryfikacja ofert oraz opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia,10) udział w dokonywaniu odbiorów technicznych wykonywanych robót,11) opracowywanie harmonogramu realizacji inwestycji,12) koordynacja i odbiór robót budowlanych,13) nadzór i prowadzenie spraw związanych z udzielonymi rękojmiami przez wykonawców nawykonane roboty budowlane, w tym analiza zgłoszonych usterek przez użytkowników przekazanych obiektów i egzekwowanie napraw od wykonawców,14) redagowanie pism, umów i wniosków i innej korespondencji wydziałowej.5. Wymagane dokumenty:1) życiorys (CV),2) dokument poświadczający  wymagane doświadczenie w pracy,3) kwestionariusz osobowy dla kandydatów z informacją o posiadanym prawie jazdy kat. B,4) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych  dla stanowisk  urzędniczych,    5) kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie potwierdzające wymagany staż pracy,6) oświadczenie o znajomości ustaw: o drogach publicznych, Prawo budowlane, KPA i aktów wykonawczych do tych przepisów,7) oświadczenie o obsłudze komputera: pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point), oraz znajomość  programów AutoCad, Norma,8) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.1135).Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Inspektora występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze. Praca odbywać się będzie na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Elektroniczna 4. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi  mniej niż 6 %.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 20 października 2024 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale IRD”.Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.https://bip.piaseczno.pl/public/?id=231238 STAROSTA PIASECZYŃSKIEwa Lubianiec/podpisano elektronicznie/
Reklama
Reklama