Reklama

Otwarcie San Park Piaseczno z licznymi atrakcjami już 4 września

Znana jest już oficjalna data otwarcia San Park Piaseczno. Inauguracja największego obecnie budowanego retail parku w województwie mazowieckim odbędzie się już 4 września o godz. 9. Kompleks handlowy oferujący łącznie ponad 40 sklepów marek wielu branż został w pełni skomercjalizowany na kilka tygodni przed otwarciem. Przez kilka dni klienci nowego obiektu będą mogli liczyć na wiele atrakcji rozrywkowych, rabatów i promocji w salonach swoich ulubionych marek
Otwarcie San Park Piaseczno z licznymi atrakcjami już 4 września

San Park Piaseczno zaskoczy swoich klientów ogromną powierzchnią mierzącą około 55 000 mkw. GLA, a goście obiektu będą mogli zrobić zakupy w ponad 40 sklepach marek wielu branż. Parking zaoferuje łącznie 1 100 miejsc postojowych. Wśród najemców kompleksu znajdą się najpopularniejsze sklepy, w tym Jula, która będzie jednocześnie największym salonem o powierzchni blisko 2 500 mkw., Action, CCC, Tedi, HalfPrice, Rituals, Homla, Rossmann, Drogeria dm, Sinsay, Smyk, Media Expert, Sports Direct i wiele innych. Operatorem spożywczym będzie supermarket sieci Aldi. Na terenie kompleksu działa już sklep sieci Castorama.  

Obiekt posiadać będzie również szeroką paletę tzw. sklepów specjalistycznych. Siłą San Parku będzie także rozbudowana strefa gastronomiczna z ogródkami zewnętrznymi stanowiąca miejsce relaksu i spotkań dla klientów. Sklepy wyspecjalizowane, restauracje i kawiarnie zajmą aż 25 lokali.  

San Park dzięki swojej lokalizacji stanie się główną destynacją zakupową dla mieszkańców Mysiadła, pobliskiego Piaseczna, ale także okolicznych miejscowości, jak np.: Konstancin-Jeziorna, Nowa Wola, Józefosław czy Lesznowola. Park handlowy zapewni klientom na wyciagnięcie ręki możliwość zakupów w sklepach najbardziej lubianych i popularnych marek.

Z okazji otwarcia inwestor – spółka ED SAN III Sancak  zaplanował wiele atrakcji dla klientów. Z kolei marki obecne w San Park Piaseczno przygotowały liczne rabaty, promocje oraz wydarzenia rozrywkowe w sąsiedztwie swoich sklepów. 

W dzień otwarcia, tj. 4 września w godz. 12-20 na terenie parku handlowego najmłodsi będą mogli wziąć udział w animacjach, grach i zabawach. Na miejscu powstanie stoisko malowania buziek, platforma z klockami XXL czy odbędą się warsztaty tworzenia przypinek. Wszyscy chętni będą mogli bawić się z klaunem i szczudlarzami, skosztować bezpłatnie waty cukrowej oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w fotobudce. 

Z kolei w sobotę zabawa w San Parku trwać będzie w godzinach 10-16. Poza atrakcjami znanymi ze środowego otwarcia, dzieci wezmą dodatkowo udział w warsztatach pierwszej pomocy oraz będą tworzyć eko biżuterię, spotkają się z wesołą maskotką czy będą mogły zrobić sobie kolorowe warkoczyki oraz tatuaże brokatowe. Ponadto na placu zewnętrznym powstanie punkt eurobungee.

San Park zaskoczy klientów wieloma markami, które od teraz będą na wyciągnięcie ręki klientów.

 Na terenie kompleksu zostaną otwarte chociażby dwie lubiane piekarnie Putka i Wanda. Klienci poszukujący bardziej wyselekcjonowanych produktów będą mieli do swojej dyspozycji także delikatesy włoskie i azjatyckie. Pojawi się również sklep mięsny z wyrobami własnej produkcji Kiszeczka czy sklep Koneser z wyselekcjonowanymi alkoholami. Część Health&Beauty tworzyć będą np. Rituals, Vision Express, Rossmann, Drogeria dm czy apteka. Od samego początku stawialiśmy na koncepty restauracyjne i kawiarniane, które będą wyróżniać nasz obiekt. Klienci będą mieli do swojej dyspozycji np. lokal sieci Starbucks, Vita Cafe czy Cukiernię Sowa. Pojawią się także restauracje z pełnym przekrojem smaków z różnych zakątków świata, jak choćby L’Osteria, Viet Point, Yugo, Subway czy zupełnie nowa, debiutującą w Polsce turecka restauracja The Efendi – mówi Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Piaseczno

Obiekt zapewni też doskonały dojazd dla mieszkańców Warszawy oraz okolicznych miejscowości. Na terenie kompleksu powstały dwa ronda, które usprawnią bezpośredni wjazd na parking oraz nowa droga ułatwiająca dotarcie do hipermarketu budowlanego. 

Naszym priorytetem od samego początku było stworzenie miejsca, które łączy wygodę zakupów z przyjemnością spędzania czasu. Chcieliśmy, aby nasi klienci mieli dostęp do szerokiego asortymentu znanych i lubianych marek, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie – zarówno w zakresie mody, jak i artykułów codziennego użytku. Zależy nam na tym, by zakupy w naszym parku były szybkie i komfortowe, a jednocześnie stanowiły przyjemne doświadczenie, które nie ogranicza się tylko do samego wyboru produktów. Stworzyliśmy przestrzeń, która sprzyja relaksowi i odpoczynkowi. Oprócz zakupów, nasi klienci mogą zatrzymać się w jednej z licznych kawiarenek, ciesząc się filiżanką dobrej kawy, lub spróbować dań z różnych stron świata w restauracjach oferujących szeroką gamę smaków i kuchni – dodaje Paweł Materny


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama