Reklama

Poradnia w Rondzie

Poradnia w Rondzie

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna będzie działać w nowej lokalizacji. Powiat wynajął pomieszczania w nowym budynku przy Rondzie Mazowieckiego.

 

Kwestia przeniesienia pozostającej pod opieką starostwa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej do nowej siedziby pojawiła się w połowie maja. Obecnie poradnia funkcjonuje w pomieszczeniach należących do internatu przy Zespole Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego (ZSRCKU) przy ul. Chyliczkowskiej. Rosnące potrzeby poradni, a także samej szkoły, zwłaszcza w kontekście reformy edukacji, skłoniły powiat do przyspieszenia działań zmierzających do znalezienia nowej lokalizacji. Informacja o tym, że powiat zamierza wynająć pomieszczenia w komercyjnym budynku, nie spodobały się opozycji.

– Czy było przeprowadzone jakieś postępowanie dotyczące wynajmu tej powierzchni? Przecież są też inne budynki komercyjne? – dociekał Józef Zalewski. – Oddajemy i sprzedajemy własne budynki, które można by zaadaptować na potrzeby poradni, a napychamy kiesę komuś prywatnemu?! Super rozwiązanie gospodarcze – komentował.

– W oparciu o projekt stworzony na podstawie prac z dyrektor poradni, który jest odzwierciedleniem zapotrzebowań placówki tego typu, wybraliśmy właśnie tę lokalizację – wyjaśnił członek zarządu powiatu Ksawery Gut. – Kontynuowałem rozmowy, które rozpoczęła jeszcze pani Katarzyna Paprocka (odwołana ze stanowiska członka zarządu powiatu – dop. red.). Brane pod uwagę były tylko dwa miejsca, które były w stanie zapewnić wystarczającą powierzchnię dla potrzeb gabinetów poradni.

Powiat podpisał już z właścicielem budynku Rondo, zlokalizowanym obok ronda T. Mazowieckiego, umowę najmu na 3 lata. Przeprowadzka jest zaplanowana na wrzesień.

– Ta lokalizacja pozwoli na utworzenie największej liczby gabinetów – wyjaśnia Gut. –  Na powierzchni 420m2 będzie ich 12, plus sala konferencyjna.

Czynsz wynajęcia powierzchni w oddanym pod koniec ubiegłego roku do użytku budynku wynosi 22 tys. zł miesięcznie.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]  
Reklama