Logo wybrane

Logo wybrane

Autor: Fot.: UMiG Piaseczno

Mieszkańcy Piaseczna wybrali logo dla swojej gminy. W głosowaniu wzięło udział 291 osób.

Bardziej popularny od samego głosowania był konkurs. Po jego ogłoszeniu 12 czerwca br. zakwalifikowało się 347 projektów z całej Polski. Powołana przez burmistrza komisja wybrała 3 projekty. Wszystkie znaki nawiązywały do herbu Piaseczna, różniły się jednak kolorystyką i kształtem.

Ostatecznie w internetowym oraz stacjonarnym głosowaniu na zwycięskie logo zagłosowało 155 osób.

– Zgodnie z zapisami regulaminu konkursowego skontaktujemy się z autorem zwycięskiej pracy, aby podpisać umowę na realizację księgi identyfikacji wizualnej Gminy Piaseczno, w oparciu o zwycięski projekt logo – informuje UMiG Piaseczno.

A jak o zwycięskim logo mówi jego autor?

– Genezą znaku był herb Piaseczna. Znak powstał w wyniku jego uproszczenia. Zostały zachowane wszystkie główne elementy herbu tj. baranek oraz trzy wzgórza. Tarcza również została poddana uproszczeniu, aby swoim wyglądem była komplementarna z resztą elementów. Sygnet składa się wyłącznie z linii. Kolor znaku został zaczerpnięty z herbu – informuje autor. – W historii Piaseczna wielokrotnie herb był przedstawiany w błędny sposób oraz nie zawsze poprawnie interpretowany jest główny bohater, czyli baran. Dzięki temu, że logo będzie czerpać elementy z herbu, istnieje szansa na lepsze utrwalenie pamięci o tym, z czym należy kojarzyć Piaseczno.

Logo i identyfikacja wizualna nie są oczywiście kwestią najważniejszą dla mieszkańców, mimo to wydaje się, że 291 głosów na 80 tysięcy mieszkańców to trochę mało.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]  
Reklama