Rozpoczęła się rozbudowa Designer Outlet w Piasecznie. Przestrzeń handlowa ma się powiększyć aż o 5500 m². Powstanie też wielopoziomowy parking.
Dobudowane skrzydło handlowe powiększy centrum handlowe o 1/3 obecnej powierzchni. Jak zapewnia inwestor zmieści się w niej około 30 nowoczesnych lokali handlowych przygotowanych na przyjęcie nowych najemców. Projekt rozbudowy, oprócz nowej części handlowej zakłada także oddanie do użytku liczącego cztery kondygnacje parkingu na 400 samochodów. Z garażu będzie bezpośrednie wejście do centrum, przewidziano w nim również windę.
Zarówno elewacja, jak i wewnętrzne alejki nowego skrzydła mają nawiązywać do obecnej architektury inspirowanej warszawską starówką. Z tym stylem ma też korespondować budynek garażu. Nowe części obiektu zostały zaprojektowane przez zespół znanych architektów z firmy Chapman Taylor.
- Dzięki nowej części handlowej będziemy mogli spełnić rosnące oczekiwania naszych klientów, w tym coraz liczniejszej grupy turystów, zarówno ze wszystkich regionów Polski jak i z zagranicy - powiedział Thomas Reichenauer, współzałożyciel i Managing Director, ROS Retail Outlet Shopping, operator Designer Outlet Warszawa.
Designer Outlet Warszawa stawia na półkę premium i coraz więcej marek z tej grupy otwiera w centrum swoje butiki. Na dotychczasowej łącznej powierzchni ponad 17 tys. m² znajdują się m.in. butiki takich marek jak, Armani, Boss, Calvin Klein, Furla, Guess, Liu Jo, Nike, Pandora, Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi, i wiele innych.
- Prace zostały zaplanowane tak, by zminimalizować utrudnienia i ograniczenia mające wpływ na komfort odwiedzających centrum klientów i prowadzone będą w kilku etapach. Otwarcie nowej części planowane jest na jesień 2020 – informuje Thomas Reichenauer z Designer Outlet Warszawa
Reklama
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze