ZTM daje możliwość zawieszenia aktywności karty miejskiej na okres, w którym nie korzystamy z transportu publicznego w związku z zagrożeniem epidemiologicznym.
Sporo osób rezygnuje obecnie z poruszania się komunikacją publiczną ze względów bezpieczeństwa, ale też dlatego, że zamknięto szkoły i uczelnie oraz część osób pracuje zdalnie.
- Wdrożyliśmy awaryjnie rozwiązanie. Pasażerowie, którzy zrezygnowali teraz z podróży komunikacją publiczną, mogą drogą elektroniczną zwrócić się do Zarządu Transportu Miejskiego z wnioskiem o zawieszenie biletu długookresowego - informuje ZTM. Wniosek w tej sprawie należy przesłać mailem na adres: [email protected] z tytułem wiadomości: zawieszenie biletu. We wniosku musi być podany numer karty.
-Pasażer nie otrzyma zwrotu pieniędzy, będzie mógł natomiast przekodować niewykorzystany czas ważności biletu na inny termin, po zgłoszeniu się do Punktu Obsługi Pasażerów (POP), w dowolnie wybranym przez siebie terminie. Przekodowywany okres ważności będzie się liczył od dnia złożenia wniosku przez Internet - wyjaśnia ZTM.
Bilet de facto będzie więc zawieszony do momentu, w którym ponownie "aktywujemy" go w POP. I o okres tego zawieszenia zostanie wydłużona ważność biletu.
Pasażerowie mają też możliwość zwrotu biletu i wówczas otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystany okres ważności biletu. To jednak można załatwić tylko osobiście w Punkcie Obsługi Pasażera. Przypominamy, że ten w Piasecznie na dworcu PKP chwilowo nie działa z powodu absencji pracowników.
Reklama
Można zawiesić kartę miejską
- 17.03.2020 11:30
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze