Reklama

Budżet Obywatelski 2021-wyniki głosowania

Budżet Obywatelski 2021-wyniki głosowania

Znamy 19 zwycięskich projektów za łączną kwotę 991 900 zł, które w ramach Budżetu Obywatelskiego będą realizowane w 2021 roku w Piasecznie.


W tegorocznej edycji złożono 2526 kart do głosowania. 2097 osób oddało głos poprawnie, zaś 429 osób zagłosowało nieprawidłowo. Głównym powodem nieważnych głosów było oddanie głosu przez osoby zamieszkałe poza miastem Piaseczno, brak obowiązkowych danych czy oddanie głosu zarówno papierowo i elektronicznie. Zgodnie z Regulaminem Budżetu Obywatelskiego w  Piasecznie takie głosy nie mogą zostać uznane za ważne.


Do realizacji w 2021 roku rekomenduje się projekty, które uzyskały kolejno największą liczbę głosów, aż do wyczerpania ogólnej kwoty w wysokości 1 000 000 zł przeznaczonej na ich realizację. W sytuacji, gdy pozostałe środki finansowe nie pozwalają na realizację kolejnego projektu z listy za przyjęty do realizacji uznaje się projekt zajmujący niższą pozycję na liście, jeżeli koszty jego realizacji mieszczą się w kwocie pozostałej do rozdysponowania. Tym sposobem do grona zwycięskich projektów przeszedł projekt nr 14 „Spacery ziołowe w Krainie Jeziorki” oraz projekt nr 39 „SERCE NAKRĘTKA – zakręcone NAKRĘCONE serce – zbieramy nakrętki na cele charytatywne PRZED SZKOŁAMI!”.



Czytaj także: Godziny dla seniorów wracają


Przedstawiamy zwycięskie projekty, które będą realizowane w przyszłym roku w ramach Budżetu Obywatelskiego w Piasecznie w kolejności od tego, który zdobył najwięcej głosów:


1. Drzewa dla miasta Piaseczna
2. Odtwarzanie naturalnych zadrzewień na nieużytkach gminnych
3. Ogrody deszczowe dla Piaseczna – mała infrastruktura retencyjna dla klimatu i bioróżnorodności
4. Budki dla jerzyków i innych ptaków, nietoperzy i owadów zapylających!
5. Zakup samochodu dostawczo-osobowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Piasecznie
6. Zielone ściany
7. Szkolenia dla dzieci z zakresu pierwszej pomocy medycznej
8. Żywopłot zamiast klepiska przy ulicy Kościuszki
9. Zielone przystanki
10. Defibrylatory dla szkół podstawowych
11. Zielona strefa relaksu dla uczniów
12. Ogrody deszczowe
13. Kaczkomaty i tablice edukacyjne w Parku Miejskim i na Górkach Szymona
14. Poprawa infrastruktury sportowej na Stadionie Miejskim w Piasecznie
15. Zajęcia dla seniorów z elementami pilatesu i rehabilitacji
16. Uczeń w spektrum autyzmu- spotkania psychoedukacyjne dla rodziców i specjalistów
17. Stojaki na hulajnogi
18. Spacery Ziołowe w Krainie Jeziorki
19. Serce nakrętka – zakręcone nakręcone serce – zbieramy nakrętki na cele charytatywne przed szkołami!


Szczegółowe wyniki i statystyki znajdują się na stronie Budżetu Obywatelskiego w Piasecznie


Źródło: piaseczno.eu


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]  
Reklama