Reklama

Konsultacje w sprawie strategii rozwoju oświaty

Konsultacje w sprawie strategii rozwoju oświaty

Gotowy jest już projekt dokumentu „Strategia Oświaty dla Miasta i Gminy Piaseczno na lata 2021–2030”. Gmina czeka na uwagi mieszkańców.


Organizacja lokalnego sytemu oświaty to jedno z najważniejszych zadań samorządu. Gmina Piaseczno od ubiegłego roku przygotowuje założenia do strategii działań w tym obszarze w perspektywie najbliższych dziesięciu lat.


– Słuchając wszystkich środowisk oświatowych, uznaliśmy za niezbędne opracowanie strategii rozwoju oświaty w gminie Piaseczno na najbliższe dziewięć lat – mówi wiceburmistrz Hanna Kułakowska-Michalak. W proces formułowania strategii zostali zaangażowani nauczyciele, rodzice, uczniowie, urzędnicy i osoby zarządzające edukacją przy wsparciu Instytutu Badawczego IPC Sp. z o.o. z Wrocławia.


– Strategia nie jest gotową receptą na sukces, jest natomiast drogowskazem, wskazującym najważniejsze do rozwiązania problemy oraz potencjalne szanse, na których powinna być skoncentrowana uwaga w określonych ramach czasowych – dodaje wiceburmistrz. - Realizacja działań oraz wdrażanie poszczególnych założeń strategii przyczyni się do stałego podnoszenia oferty edukacyjnej oraz umożliwi systematyczną poprawę jakości kształcenia w gminie Piaseczno.



Czytaj także: Alarmy fałszywe, skutki dotkliwe


Zaangażowanych wiele środowisk


- Umowa na opracowanie strategii została podpisana w październiku 2020 r. i wtedy też rozpoczęły się prace polegające na zebraniu informacji i danych o systemie oświaty w gminie Piaseczno. Następnie zostały przeprowadzone ankiety wśród uczniów, rodziców, nauczycieli oraz dyrektorów, na bazie których opracowano diagnozę stanu obecnego. W kolejnym kroku Rada Oświatowa, Komisja Oświaty oraz Piaseczyńskie Porozumienie Rad Rodziców pracowały nad analizą SWOT, wskazując mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia dla systemu oświaty w gminie Piaseczno - informuje gmina.


Na tej podstawie Rada Oświatowa zrzeszająca przedstawicieli: rodziców uczniów i przedszkolaków, dyrektorów, związków zawodowych, rady miejskiej, pomocy społecznej oraz Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno, opracowała cele strategiczne i szczegółowe do realizacji w ramach opracowywanej strategii.


Ze szczegółami dokumentu można zapoznać się na stronie interenetowej gminy.



Mieszkańcy mają głos


Ostatnim etapem prac są konsultacje społeczne. Uwagi i wnioski do projektu „Strategia Oświaty dla Miasta i Gminy Piaseczno na lata 2021–2030” można składać do 9 kwietnia 2021 r. na adres mailowy: [email protected] oraz telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-13.00 pod nr tel. 22 756 72 04 wewnętrzny 102 lub 105.


Po zebraniu wniosków oraz naniesieniu poprawek dokument w formie uchwały zostanie przedłożony Radzie Miejskiej do uchwalenia, a obowiązywał będzie od 1 września 2021 roku.


– Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które wzięły udział w tworzeniu tego ważnego dokumentu, zachęcam do udziału w konsultacjach i wyrażenia swojej opinii lub złożenia wniosku – zachęca Hanna Kułakowska-Michalak.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]  
Reklama