Teraz awarie, źle zaparkowane samochody czy akty wandalizmu możemy zgłaszać zarówno przez aplikację Mobile Alert, jak i telefonicznie - na całodobową infolinię. A na stronie internetowej sprawdzimy status naszego zgłoszenia.
Otwarte w listopadzie ur. centrum dyspozytorskie w Piasecznie uruchomiło całodobową infolinię. Pod nr 22 701 75 01 przez całą dobę możemy zgłaszać różnego rodzaju awarie, dziury w drodze, zniszczenia miejskiej infrastruktury, akty wandalizmu, czy najbardziej popularne - nieprawidłowo zaparkowane samochody. Dotychczas zgłoszenia takie trafiały do centrum dyspozytorskiego dzięki aplikacji Mobile Alert. Teraz możemy wybrać również zgłoszenie telefoniczne.
Czytaj także: Mobile Alert w końcu z informacją zwrotną
Problemem, który wielokrotnie podnosili użytkownicy aplikacji, był brak informacji zwrotnej mówiącej o tym czy zgłoszenie dotarło do adresata i co się w tej sprawie dzieje. Teraz już mamy możliwość sprawdzenia swojego zgłoszenia na stronie internetowej www.piaseczno.eu/wyszukiwanie-zgloszen-oncall. Możemy tam sprawdzić status zarówno zgłoszenie z aplikacji Mobile Alert jak i telefonicznego. Dyspozytor zgłoszenia przekazuje według kompetencji odpowiednim służbom lub wydziałowi merytorycznemu urzędu. A urzędnik, który nadzoruje daną sprawę aktualizuje statut zgłoszenia.
Napisz komentarz
Komentarze