Reklama

Infolinia dyspozytorska działa 24h. Sprawdzimy też status zgłoszenia

Infolinia dyspozytorska działa 24h. Sprawdzimy też status zgłoszenia

Teraz awarie, źle zaparkowane samochody czy akty wandalizmu możemy zgłaszać zarówno przez aplikację Mobile Alert, jak i telefonicznie - na całodobową infolinię. A na stronie internetowej sprawdzimy status naszego zgłoszenia.


Otwarte w listopadzie ur. centrum dyspozytorskie w Piasecznie uruchomiło całodobową infolinię. Pod nr 22 701 75 01 przez całą dobę możemy zgłaszać różnego rodzaju awarie, dziury w drodze, zniszczenia miejskiej infrastruktury, akty wandalizmu, czy najbardziej popularne - nieprawidłowo zaparkowane samochody. Dotychczas zgłoszenia takie trafiały do centrum dyspozytorskiego dzięki aplikacji Mobile Alert. Teraz możemy wybrać również zgłoszenie telefoniczne.

Czytaj także: Mobile Alert w końcu z informacją zwrotną


Problemem, który wielokrotnie podnosili użytkownicy aplikacji, był brak informacji zwrotnej mówiącej o tym czy zgłoszenie dotarło do adresata i co się w tej sprawie dzieje. Teraz już mamy możliwość sprawdzenia swojego zgłoszenia na stronie internetowej www.piaseczno.eu/wyszukiwanie-zgloszen-oncall. Możemy tam sprawdzić status zarówno zgłoszenie z aplikacji Mobile Alert jak i telefonicznego. Dyspozytor zgłoszenia przekazuje według kompetencji odpowiednim służbom lub wydziałowi merytorycznemu urzędu. A urzędnik, który nadzoruje daną sprawę aktualizuje statut zgłoszenia.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Piaseczyński. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama