GDDKiA podpisała umowę z wykonawcą środkowego odcinka trasy S7. Określono termin, w którym Puławska Bis miałaby być już przejezdna.
GDDKiA poinformowała o podpisaniu umowy na kontynuację projektowania i budowę drogi ekspresowej S7 na odcinku od węzła Lesznowola do węzła Tarczyn Północ.
- Powtórny przetarg był efektem odstąpienia od umowy z poprzednim, nierzetelnym wykonawcą inwestycji - podkreśla rzecznik warszawskiego oddziału GDDKiA Małgorzata Tarnowska. - Wykonawcą inwestycji jest firma PUT Intercor, a wartość umowy to ok. 510,5 mln zł.
Czas realizacji zadania to 30 miesięcy od daty zawarcia umowy (z wyłączeniem okresów zimowych).
- Wymogiem postawionym przez GDDKiA jest to, by ciąg główny trasy S7 był przejezdny do października 2022 r., natomiast zakończenie wszystkich prac przewidywane zostało w I kwartale 2024 r. - informuje Małgorzata Tarnowska.
Czytaj także: Armagedon zacznie się po długim weekendzie
Obowiązki wykonawcy
Zadaniem wykonawcy będzie kontynuacja projektowania, uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - ZRID (w tym decyzji zamiennych), wybudowanie trasy, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddanie do użytku nowej drogi.
Dodatkowo ten sam wykonawca ma za zadanie wyremontować do końca III kwartału 2024 r. 17 kilometrów obecnego przebiegu krajowej siódemki.
Napisz komentarz
Komentarze