Na realizację zadania obejmującego „Odbiór wraz z załadunkiem, transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo-cementowych oraz rur azbestowo-cementowych z obiektów należących do osób fizycznych z terenu gminy Piaseczno” samorząd otrzymał dotację w wysokości 33 600 zł. Dofinansowanie zostało udzielone ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przy wsparciu Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
W związku z powyższym zachęcamy mieszkańców do składania wniosków na odbiór i utylizację azbestu.
Wzory dokumentów dostępne są:
- na stronie internetowej Wydziału Gospodarki Odpadami Gminy Piaseczno: www.odpady.piaseczno.eu;
- w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno przy ul. Kościuszki 5 w Piasecznie;
- w Wydziale Gospodarki Odpadami przy ul. Świętojańskiej 5A w Piasecznie.
Odbiór azbestu odbywa się sukcesywnie od maja do listopada 2023 roku. Przeznaczony do odbioru materiał musi być przygotowany do transportu, czyli po zdemontowaniu np. z dachu ułożony na paletach i ofoliowany.
Szczegółowe informacje dotyczące azbestu można uzyskać w Wydziale Gospodarki Odpadami UMiG Piaseczno przy ul. Świętojańskiej 5A w Piasecznie, pod numerem telefonu (22) 70-17-537 lub mailowo [email protected].
Napisz komentarz
Komentarze