Reklama

POSADŹ Z NAMI LAS! Dołącz do wyjątkowej akcji Designer Outlet

Designer Outlet Warszawa zaprasza do współudziału w akcji proekologicznej POSADŹ Z NAMI LAS!, której głównym celem jest posadzenie minimum 2000 drzew! Specjalnie wybrane gatunki, mające realny wpływ na jakość powietrza i przyczyniające się do tworzenia przyjaznego dla nas wszystkich środowiska znajdą swoje nowe miejsce już jesienią. Do zielonej akcji może dołączyć każdy, kto w dniach 1-31 sierpnia weźmie udział w proekologicznych aktywnościach centrum.
POSADŹ Z NAMI LAS! Dołącz do wyjątkowej akcji Designer Outlet

Już od 1. do 19. sierpnia goście Designer Outlet Warszawa będą mieli okazję wziąć udział w konkursie proekologicznym, którego celem jest edukacja i kształtowanie postaw sprzyjających ochronie środowiska naturalnego. Uczestnicy przyczynią się w ten sposób do posadzenia jak największej liczby drzew tak potrzebnych naszej planecie. Wystarczy jedynie zeskanować kod QR z tablicy znajdującej się w centrum i odpowiedzieć na proste pytania z zakresu ekologii. Każdy udział w quizie to jedno zakupione drzewo. Im więcej uczestników edukacyjnej zabawy, tym więcej sadzonek znajdzie swoje nowe miejsce do życia.

Biorąc udział w konkursie można poszerzyć swoje wiadomości z zakresu ekologii, a nawet otrzymać certyfikat potwierdzający nabytą wiedzę. To również dobra okazja, aby np. najmłodszym towarzyszom zakupów zwrócić uwagę na aspekty związane z dbaniem o środowisko poprzez codzienne zachowania, wybory czy decyzje. Dla uczestników zabawy przewidziane są atrakcyjne nagrody – hulajnoga elektryczna i piękne doniczkowe skrzydłokwiaty. 

Akcja edukacyjno-ekologiczna ma zachęcić klientów centrum do wspólnych aktywności na rzecz środowiska naturalnego. Designer Outlet Warszawa w codziennym funkcjonowaniu obiektu przywiązuje ogromną uwagę do działań na rzecz otoczenia, które przyczyniają się do minimalizowania śladu węglowego. Poprzez m.in. redukcję zużycia wody i energii, recykling odpadów, zbieranie deszczówki i inne formy niwelowania wpływu na środowisko staje się przykładem uważnego podejścia do aspektów proekologicznych. Konkurs jest formą zwrócenia uwagi Klientów na tego rodzaju aspekty. Dzięki udziałowi w zabawie realnie przyczynią się do zwiększenia liczby posadzonych drzew. Zwieńczeniem wakacyjnej akcji będzie jesienne sadzenie lasu – drzewek, które w przyszłości przysłużą się środowisku polepszając powietrze i tworząc przyjazną człowiekowi i zwierzętom przestrzeń.

 

Dodatkowo w ostatnią niedzielę sierpnia, 27.08 (niedziela handlowa) odbędą się bezpłatne eko warsztaty z tworzenia japońskich kokedam – kulistych form z ziemi i mchu, w których rozwija się domowa roślina. Pod okiem instruktorów każdy – duży i mały – może stworzyć kokedamę i nauczyć się, jak ją pielęgnować. 

Konkursowa akcja edukacyjna to też okazja do zdobycia ciekawych informacji o tym, że np. jedno drzewo o wysokości ok. 25 m pochłania tyle dwutlenku węgla, ile emitują dwa gospodarstwa jednorodzinne. Jedna 60-letnia sosna wydziela tyle tlenu, ile zużywają trzy osoby, a każdy hektar lasu pochłania rocznie ok. 200 ton dwutlenku węgla. Lub, że rocznie akr drzew pochłania ilość CO2 równą jeździe samochodem na trasie o długości ponad 40 000 km., a ten sam obszar dużych, dojrzałych drzew może corocznie dostarczać tlen dla 18 osób. 
A czy wiedzieliście, że drzewa chłodzą miasta nawet o 2 stopnie Celsjusza, zapewniając cień i wodę, a korony drzew chronią asfalt przed przegrzaniem i wydłużają jego trwałość z 7-10 lat nawet do 20-25 lat? Z Designer Outlet Warszawa kilka kliknięć wystarczy, aby posadzić nowe drzewo. 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Piaseczyński. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama