Reklama

Bezpłatny odbiór azbestu od mieszkańców

Rozpoczął się nabór wniosków na bezpłatny odbiór i utylizację azbestu na terenie miasta i gminy Piaseczno. Zachęcamy mieszkańców do usunięcia niebezpiecznego dla zdrowia materiału z terenu swoich posesji.
Bezpłatny odbiór azbestu od mieszkańców

Od 10 kwietnia 2024 r. usługę na zlecenie Gminy Piaseczno będzie realizowała firma ECO-TEC Maciej Mączyński. Mieszkańcy, którzy są zainteresowani usunięciem azbestu ze swojej nieruchomości, mogą składać wnioski wraz z wymaganymi załącznikami.

Wzory dokumentów dostępne są:

– na stronie Wydziału Gospodarki Odpadami www.odpady.piaseczno.eu w zakładce „Utylizacja azbestu”
– w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno przy ul. Kościuszki 5
– w kancelarii Wydziału Gospodarki Odpadami przy ul. Świętojańskiej 5A.

Wypełnione wnioski należy składać:

– osobiście w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno przy ul. Kościuszki 5 lub w kancelarii Wydziału Gospodarki Odpadami przy ul. Świętojańskiej 5A lub
– wysłać listownie za pośrednictwem operatora pocztowego lub
– za pomocą aplikacji e-PUAP.

Azbest należy odpowiednio przygotować do odbioru, tzn. ułożyć na palecie i ofoliować.

Szczegółowe informacje można uzyskać w Wydziale Gospodarki Odpadami pod numerem telefonu (22) 70-17-537 lub mailowo: [email protected].


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Piaseczyński. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama