Reklama

Umów wizytę w urzędzie skarbowym

Urząd skarbowy w Piasecznie odnotowuje coraz więcej chętnych, którzy korzystają z możliwości wcześniejszego umówienia wizyty. Okazuje się, że rozwiązanie to niesie za sobą same korzyści, zarówno dla petentów, jak i urzędu.
Umów wizytę w urzędzie skarbowym

Autor: Anna Żuber

Jak informuje Urząd Skarbowy w Piasecznie, w 2023 roku umówiono łącznie 5311 wizyt, w tym: 4343 wizyt umówiono on-line, a 968 osób osobiście umówiło wizytę w urzędzie. Tylko od 1 stycznia tego roku do 14 maja umówiono łącznie już 7884 wizyt, w tym: 3279 wizyt umówiono on-line, a 4605 osób umówiło osobiście wizytę w urzędzie.

Bez konieczności wychodzenia z domu

– Dzięki usłudze „Umów wizytę w Urzędzie Skarbowym”, klient ma możliwość rejestracji wizyty w urzędzie, bez konieczności wychodzenia z domu oraz konieczności telefonicznej jej rejestracji. Rezerwacja terminu wizyty w urzędzie skarbowym sprawia, że klient może załatwić szybko i sprawnie swoje sprawy, bez kolejki, w wybranym przez siebie dniu, o konkretnej godzinie – podkreśla Ewa Krzysiak, Naczelnik Urzędu Skarbowego w Piasecznie. – W czasie wizyty, pracownik urzędu jest wyłącznie do dyspozycji klienta, a jeśli sprawa wykracza poza jego kompetencje angażuje innych pracowników, z właściwych merytorycznie działów. W rezultacie klient jest obsłużony kompleksowo. Ponadto wizyty mają również charakter informacyjny, zwłaszcza w zakresie ofertowych przez resort usług on-line – podkreśla Ewa Krzysiak.

Korzyści dla urzędu 

Korzyści z uprzedniego umawiania wizyt odnotowuje także sam urząd. – Harmonogram wizyt zapewnia prawidłową parametryzację usługi w urzędzie skarbowym. Usługa ogranicza tworzenie się kolejek, a informacje o tym, w jakim celu i kiedy klient przyjdzie pozwala efektywniej zarządzać organizacją pracy urzędu. System rezerwacji wizyt pozwala monitorować obciążenie obsługi pod kątem rodzajów spraw oraz dostępności terminów rezerwacji wizyt w poszczególnych grupach spraw. Dostępne w systemie rezerwacji wizyt ankiety satysfakcji pozwalają doskonalić jakość świadczonych usług – dodaje Ewa Krzysiak.

Coraz więcej przez telefon i Internet

Jak informuje Krajowa Izba Skarbowa - Izba Administracji Skarbowej, coraz więcej klientów załatwia sprawy urzędowe przez Internet i telefon - bez konieczności wizyty w urzędzie skarbowym. Załatwianie spraw wymagających zachowania tajemnicy skarbowej w e-US jest możliwe dzięki temu, że petenci logują się z wykorzystaniem platformy login.gov.pl. Jak informuje KAS, wraz z Ministerstwem Finansów rozwija możliwość uzyskania takich wrażliwych informacji przez telefon, dzięki uwierzytelnieniu się telePIN-em. Taką możliwość mają już mieszkańcy sześciu województw: dolnośląskiego, łódzkiego, małopolskiego, opolskiego, podlaskiego i wielkopolskiego. 

Jeśli jednak wolimy załatwić sprawę osobiście, najlepiej umówić wizytę za pośrednictwem strony internetowej: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie/zalatwianie-spraw/umow-wizyte-w-urzedzie-skarbowym

 

CZYTAJ TEŻ: 

 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Piaseczyński. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Poszukujemy pracowniców do zakładu w Karczewie w ramach Spółki SuperDrob Poszukujemy pracowniców do zakładu w Karczewie w ramach Spółki SuperDrob LipCo Foods to Polska Multifoodowa Grupa Korporacyjna, w ramach której funkcjonuje 17 segmentów z branży spożywczej. Istniejemy 31 lat na rynku. Zatrudniamy obecnie około 4100 Pracowników.Aktualnie do naszego Zakładu w Karczewie w ramach Spółki SuperDrob poszukujemy: FINANSE: MŁODSZY SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI KOORDYNATOR DS. KSIĘGOWOŚCI DZIAŁ UTRZYMANIA RUCHU:ELEKTRYKŚLUSARZ/SPAWACZHYDRAULIK PRODUKCJA:MISTRZ PRODUKCJI BRYGADZISTATECHNOLOG MAGAZYNIER OPERATOR MASZYN MENADŻER SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO Na te oraz wiele innych naszych ofert pracy możesz aplikować kontaktując się z Działem HR. ZAPEWNIAMY: Pracę w stabilnej firmie z tradycjami oraz zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Prywatną opiekę medyczną Możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach Program rekomendacji pracowników - możliwość uzyskania dodatkowego bonusa finansowego za polecenie osób do pracy Dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia) wraz z pakietem benefitówDofinansowanie do wypoczynku Nagrody jubileuszowe za przepracowany staż pracyBezpłatną platformę do nauki języków obcych – Etutor Zatrudniamy osoby z niepełnosprawnością. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected] lub o kontakt telefoniczny: +48 883 310 943 
Reklama