Mieszkańcy chcą porządku

Mieszkańcy chcą porządku

Na stronie internetowej Urzędu Gminy przez miesiąc dostępna była ankieta krajobrazowa. Jak mieszkańcy odpowiedzieli na pytania urzędników?
Urząd umieścił ankietę na swoich stronach, ponieważ trwają prace nad uchwałą krajobrazową (pisaliśmy o tym w 117. numerze PP).
Odpowiedzi udzieliły 353 osoby. Należy pamiętać, że ankieta została umieszczona w Internecie, w związku z tym odpowiedziały osoby korzystające z sieci, oraz w dużej mierze z portali społecznościowych, na których udostępniany był link do ankiety. Pytania były zamknięte, niektóre wielokrotnego wyboru.
Większość respondentów informacje o produktach i usługach czerpie z Internetu (96%) oraz prasy (24%). Tablice i billboardy wskazało tylko 10% osób, a ulotki i plakaty 6%.
Nadmiar reklam w przestrzeni miejskiej dostrzega aż 89% respondentów, dla 7% reklamy są zauważalne, a 6 osób uznało, że reklam jest w sam raz.
Dla 83% odpowiadających reklamy w przestrzeni miejskiej są irytujące, a dla 13% obojętne. 3% odpowiedziało, że są one miłe dla oka.
Większość ankietowanych, czyli 69%, uznała, że reklamy powinny być dozwolone, natomiast ograniczone ze względu na formę i miejsce. Aż 27% osób uznało, że powinny być całkowicie zakazane.
Dla 92% respondentów reklamy niekorzystnie wpływają na odbiór krajobrazu.
Na pytanie o parametry reklam regulowane przez przepisy prawa, prawie wszyscy ankietowani zgodzili się, że powinny być regulowane wielkość, lokalizacja, ilość, rodzaj, a ponad połowa uznała, że również kolorystyka.
Ponad 61% respondentów uznało także, że zasłanianie budynków reklamami powinno być całkowicie zakazane, a 33%, że dozwolone z ograniczeniami.
Pełne wyniki ankiety wraz z opracowaniem będą niebawem dostępne na stronie internetowej Gminy Piaseczno.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]  
Reklama