Listonosz nie zapuka do drzwi?

W mediach społecznościowych pojawił się wpis jednego z mieszkańców, który opisał swoje spotkanie z listonoszem.
Listonosz nie zapuka do drzwi?

Na jednej z lokalnych grup na Facebooku mieszkaniec gminy Lesznowola opowiedział o niecodziennej sytuacji. Twierdzi on, że w środku tygodnia w godzinach przedpołudniowych wrócił do domu i przed furtką spotkał listonosza. Doręczyciel wkładał do skrzynki pocztowej awizo, nie podejmując wcześniej próby kontaktu z domownikami.

– Co ciekawe, jak mu zwróciłem uwagę, stwierdził, że takie dostał polecenie służbowe, by tak robić, bo ma zaległych 600 poleconych i nie jest w stanie ich dostarczyć, a ma wyczyścić zaległe doręczenia. Powiedział też, że to wyjątkowo tak zrobił z tymi awizo. Ale to chyba żart, wszyscy wiemy, jak to działa od lat – napisał z goryczą autor wpisu.

Przyszłość poczty w Mysiadle

To jednak nie wszystko, co przekazał mieszkaniec.

– Kolejna informacja, że podobno w Mysiadle poczta jest likwidowana, ma być tylko punkt pocztowy do odbioru, a cała korespondencja ma przechodzić przez pocztę w Piasecznie – dodał autor.

Pod wpisem pojawiło się przeszło sto komentarzy. Poprosiliśmy rzecznika Poczty Polskiej o potwierdzenie lub zdementowanie informacji, które zamieszczono na Facebooku.

 

Odpowiedź Poczty Polskiej

– Poczta Polska nie planuje likwidacji placówek pocztowych, również w powiecie piaseczyńskim. W ramach wprowadzanego przez Spółkę Planu Transformacji realizowana jest jedynie standaryzacja placówek pocztowych oraz zmiany organizacyjne mające charakter wyłącznie wewnętrzny, które nie mają wpływu na dostępność do usług pocztowych, jak również katalog oferowanych usług. Mieszkańcy, tak jak dotychczas, mają możliwość korzystania ze wszystkich usług w stacjonarnych placówkach pocztowych. W przypadku placówki w Mysiadle przy ul. Topolowej 2 zarówno katalog świadczonych usług, jak i godziny obsługi klientów pozostają bez zmian. A przeprowadzona zmiana polegająca na przeniesieniu służby doręczeń do placówki pocztowej Piaseczno k. Warszawy 1 jest działaniem optymalizacyjnym wynikającym z konieczności poprawy efektywności procesów operacyjnych, podniesienia wskaźników terminowości, a tym samym jakości świadczonych usług – przekazało nam Biuro Prasowe Poczty Polskiej.

Brak skarg od mieszkańców?

Podkreślono również, że do tej pory żadne głosy niezadowolenia od mieszkańców nie dotarły do Poczty Polskiej. 

– Informujemy, że nie odnotowano skarg ze strony klientów na jakość obsługi na obszarze działania placówki Pocztowej w Mysiadle. W placówce tej obecnie na stanowiskach listonoszy zapewniona jest pełna obsada, a wszystkie rejony doręczeń obsługiwane są na bieżąco – podkreśla Biuro Promocji i zapewnia, że firma przyjrzy się jakość usług świadczonych przez wymienioną placówkę.

Czytaj także:
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

poczta-nie-działa 09.02.2025 12:13
W Zalesiu Dolnym ten proceder działa już od lat. Pracując z domu jeszcze nigdy listonosz nie zadzwonił, żeby dostarczyć pocztę. Zawsze znajduję w skrzynce awizo z datą z dnia poprzedniego. Kilka razy miałem podobną sytuację, gdzie spotkałem listonosza przed furtką i w odpowiedzi usłyszałem, że przesyłki są na poczcie i on wrzuca tylko awizo. Nie byłoby problemu, ale poczta zdaje się stosować ten proces tylko do przesyłek poleconych. Reszta przesyłek traktowana jest jako "niekonieczne" do dostarczenia. Ostatnio ktoś robił chyba porządki na poczcie, bo dostałem paczkę korespondencji zaległej z ostatnich dwóch lat - dosłownie w mojej skrzynce znalazły się zaginione listy i paczki sprzed 2 lat! Z dostarczaniem przesyłek poleconych priorytetowych też nie jest lepiej - na przesyłki, które powinny dojść w przeciągu maksymalnie 3 dni czekałem w styczniu ponad miesiąc! Jak mogę, to omijam szerokim łukiem usługi poczty polskiej....

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK
LAURA 06.02.2025 18:05
Nie ma skarg na listonosza i tę placówkę??? Co za kłamstwa! Osobiście składałam ich wiele! Jak dotąd były bezskuteczne, ale ciągle nie tracę nadziei, że tę placówkę zamkną, zmienią, zreformują, nauczą szacunku dla petenta i jego czasu, nauczą szybciej pracować, a listonosza doręczać listy. Solidnie i regularnie!!!

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK
Artur 04.02.2025 09:55
Listonosz zawsze zostawia Awizo, nigdy od lat nie próbował nawet zapukać/dzwonić domofonem.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK
mnse 04.02.2025 09:14
To niech UP w Piasecznie zacznie faktycznie prowadzić spis skarg! Mieszkam w Siedliskach, nie raz nie dwa spotkałem się twarzą w twarz z listonoszem przy mojej własnej furtce i wręczono mi Awizo - podczas gdy list polecony przebywał bezpiecznie w UP. Widząc się wiec z listonoszem zostałem zmuszony udać się do UP na Kościuszki, odstać swoje po czym zwrócić uwagę iż już kilka lat temu podpisałem w rzeczonym UP oświadczenie iż wyrażam zgodę na wrzucanie przesyłek poleconych do mojej skrzynki. Co ciekawe naklejki z R-ką mi nie wydano gdyż im się SKOŃCZYŁY !!!! Na pocztę polską jest jedna rada. Nie korzystać z usług. Od kogo się da wymagać nadawanie przesyłek za pomocą innych firm. Skargi nic nie dają, jakby ludzie dowiedzieli się że złożenie skargi coś da w poczcie polskiej to zakładam że większość okienek na poczcie przyjmowałoby skargi a nie realizowało zlecenia klientów.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK
Reklama