Reklama

Nowa siedziba urzędu

Gmina będzie wynajmować budynek przy ulicy Świętojańskiej 5a na kolejną siedzibę urzędu. Na drugą połowę października zaplanowano przeprowadzkę. Od początku listopada powinni zacząć pracę w nowym miejscu wszyscy przeniesieni urzędnicy z siedziby przy ulicy Wojska Polskiego 54.

W budynku przy Świętojańskiej będą ulokowane: Wydział Gospodarki Odpadami, Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Rolnej, Referat Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i Ochrony Przeciwpożarowej oraz Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Będą pracować w takich samych godzinach, jak urzędnicy w głównym budynku przy ulicy Kościuszki 5. Gmina jednocześnie zrezygnuje z najmu dotychczasowego budynku.

Biurowiec o powierzchni 1512 m2 będzie wynajmowany na czas nieokreślony, z rocznym okresem wypowiedzenia. Czynsz miesięczny wyniesie 26 tysięcy złotych netto plus opłaty za media. – Ta oferta jest dla nas zdecydowania korzystniejsza finansowo – wyjaśnia Łukasz Wyleziński, dyrektor Wydziału Promocji i Kultury. – Za wynajem budynku przy ulicy Wojska Polskiego o powierzchni 934 m2 płaciliśmy ponad 34 tysiące złotych netto i dodatkowo opłaty za media. Czyli będziemy mieli do dyspozycji prawie 600 metrów kwadratowych więcej do wykorzystania, za kwotę niższą o mniej więcej 25 procent.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Piaseczyński. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Poszukujemy TECHNIKA / KONSERWATORA Poszukujemy TECHNIKA / KONSERWATORA Firma SENSON zatrudni osobę na stanowisko:TECHNIK / KONSERWATOR Twój zakres obowiązków:·   Wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych,·   Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych na terenie obiektu,·   Usuwanie awarii urządzeń na terenie firmy Klienta,·   Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług,·   Współpraca z zespołem administracji,·   Dbanie o estetykę budynku i otoczenia,·   Wykonywanie drobnych prac montażowych, naprawczych,·   Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji, usuwanie awarii.Nasze wymagania:·   Doświadczenie zawodowe w zakresie prac konserwacyjnych, bieżących napraw i monitoring stanu technicznego elementów budynków, instalacji wewnętrznych urządzeń oraz infrastruktury zewnętrznej poprzez wykonywanie bieżącej kontroli oraz usuwania stwierdzonych lub zgłoszonych nieprawidłowości funkcjonalnych i technicznych,·   Doświadczenie w konserwacji instalacji elektrycznych / gazowych, grzewczych / wentylacyjno-klimatyzacyjnych,·   Doświadczenie w pracach budowlano-wykończeniowych,·   Znajomość budowy i obsługi instalacji przeciwpożarowych (Polon Alfa, Bosh),·   Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m,·   Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,·   Gotowość do pracy po godz. 16 oraz weekendy (sporadycznie),·   Umiejętność pracy w zespole, sumienność i wysoka kultura osobista,·   Uprawnienia SEP min do 1kV.  KONTAKT TEL. 507 060 800 
Reklama