Reklama

Dworzec w Piasecznie walczy o tytuł „Dworca Roku 2020”

Dworzec w Piasecznie walczy o tytuł „Dworca Roku 2020”

Autor: fot. Małgorzata Szturomska

Do końca października można głosować na najładniejszy i najbardziej funkcjonalny dworzec w ramach konkursu „Dworzec Roku 2020”. Piaseczyńska stacja jest w czołówce, mieszkańcy mogą pomóc jej wygrać.


Celem konkursu „Dworzec Roku” jest wyróżnienie najlepiej ocenianych przez użytkowników dworców kolejowych w Polsce, zebranie i propagowanie dobrych praktyk w obsłudze podróżnych oraz promowanie dworców nowoczesnych i funkcjonalnych. W tym roku Piaseczyński Dworzec PKP znalazł się wśród 10 dworców wybranych do dalszego głosowania.

- Dworce to coś więcej niż tylko przystanki pociągów. To miejsca, gdzie zatrzymujemy się, żeby usiąść, poczekać, zasięgnąć informacji. To również architektura, spotkania i wspomnienia, czyli klimat, który może stanowić o przewadze kolei nad innymi środkami transportu. Dworce potrafią być wizytówką miasta, atrakcją turystyczną albo przestrzenią dla organizacji wydarzeń – piszą na stronie konkursu organizatorzy.

Zmiana na lepsze


Piaseczyński Dworzec PKP rzeczywiście wyróżnia się wśród innych budynków. Jest architektoniczną perełką w stylu modernistycznym. Gmina Piaseczno zmodernizowała budowlę i oddała do użytku na początku sierpnia 2015 roku. Wcześniej obiekt wydzierżawiła od PKP, a na jego remont pozyskała fundusze z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. W efekcie budynek przy ul. Dworcowej o pow. 431 m2 został przebudowany pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, gdyż w trakcie prac obiekt został wpisany do rejestru zabytków i konserwator objął pieczę nad remontem. Piaseczyński Dworzec jednak nie pełni tylko komunikacyjnych funkcji. Działa tutaj Miejski Klub Seniora oraz niebawem otwiera się nowa placówka Centrum Kultury w Piasecznie o nazwie  "Dworzec Kultura", organizująca zajęcia i spotkania. W obiekcie znajduje się też książkomat umożliwiający wypożyczenie i zwrot książek z Biblioteki Publicznej w Piasecznie.

Otwarta formuła konkursu na najlepszy dworzec wybierany co roku zwraca uwagę, że polska kolej zmienia się na lepsze. I zyskują na tym wszyscy. Stąd możliwość swobodnego zgłaszania wyróżniających się dworców jest dostępna nie tylko dla głównych użytkowników – czyli podróżnych – ale również wszystkich zainteresowanych: władz samorządowych, organizacji pozarządowych oraz turystycznych, pracowników i sympatyków kolei.

Poniżej lista 10 dworców, które, po pierwszym głosowaniu oraz przeprowadzonych audytach, znalazły się w ścisłej czołówce. To właśnie jeden z nich zostanie Dworcem Roku:

Bydgoszcz Główna

Czeremcha

Gliwice

Goczałkowice - Zdrój

Oświęcim

Piaseczno

Przemyśl Główny

Starogard Gdański

Wodzisław Śląski

Wrocław Główny

Zachęcamy do oddawania głosów na piaseczyński obiekt na stronie internetowej:  https://dworzec-roku.pl/glosowanie-2020/

Czytaj więcej: Tu zaszła zmiana – Dworzec PKP w Piasecznie


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]  
Reklama