Reklama

Zmiana zasad przyjmowania interesantów w UMiG Piaseczno

Zmiana zasad przyjmowania interesantów w UMiG Piaseczno

Autor: Fot. Marcin Borkowski.

Od dnia 28 lutego zmienią się zasady obsługi mieszkańców w Wydziale Spraw Obywatelskich. Sprawy związane z meldunkiem, dowodem osobistym czy numerem PESEL załatwimy tylko po wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty.


Z uwagi na długi czas oczekiwania na obsługę w Wydziale Spraw Obywatelskich od dnia 28 lutego 2022 r. zmienią się zasady obsługi mieszkańców załatwiających sprawy związane z dowodem osobistym, meldunkiem, zaświadczeniem o zameldowaniu czy numerem PESEL.

Aby załatwić sprawy z ww. zakresu należy dokonać REZERWACJI terminu i godziny wizyty.

Rezerwacji można dokonać:

  1. Telefonicznie, pod nr tel. 22 70 17 600


(numer dla rezerwacji będzie czynny od dnia 21 lutego od godz. 8.00 - codziennie w dni robocze 8.00. – 16.00.)

  1. Poprzez internetowy system rezerwacji:


https://piaseczno.eu/system-rezerwacji-dowody-osobiste-ewidencja-ludnosci/

(dodatkowe miejsca na zapisy w systemie internetowym zostaną udostępnione 26 lutego br.)

Szczegółowe informacje na temat obsługi mieszkańców we wszystkich wydziałach UMiG Piaseczno dostępne są na stronie: https://piaseczno.eu/organizacja-pracy-urzedu-miasta-i-gminy-piaseczno-do-odwolania/

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Piaseczyński. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama