Dzięki nowej aplikacji mieszkańcy mogą w łatwy oraz szybki sposób powiadomić urząd o różnego typu awariach i uszkodzeniach mających miejsce w gminie.
Wielu mieszkańców w Polsce boryka się z różnymi niedogodnościami, awariami, które w pewnym stopniu zmniejszają ich wygodę oraz bezpieczeństwo. Niedziałająca latarnia miejska, uszkodzony chodnik, jezdnia czy przystanek autobusowy – tego typu problemy zdarzają się bardzo często. Jak wszyscy wiemy, urzędnicy nie obserwują całego miasta 24 godziny na dobę, więc w niektórych sytuacjach trudno oczekiwać błyskawicznej reakcji. W związku z tym, aby zapewnić maksymalny komfort mieszkańcom Góry Kalwarii i okolic, gmina wyszła naprzeciw ich oczekiwaniom.
Wykorzystując fakt, iż żyjemy w dobie internetu, smartfonów i nowinek technologicznych, władze miasta postanowiły udostępnić mieszkańcom aplikację, która pozwala w łatwy i szybki sposób powiadomić je o ewentualnych awariach w gminie. Po wejściu na stronę www.zgloszenie.gorakalwaria.pl pojawia nam się niewielki formularz. W pierwszej rubryce należy wybrać rodzaj zgłoszenia np. uszkodzony znak drogowy czy nielegalne wysypiska śmieci. Następnie obligatoryjnie trzeba podać szczegółowy opis zaistniałego problemu, imię oraz adres e-mail. Można również wpisać numer telefonu do kontaktu. Potem już tylko klikamy na szczegółową mapę gminy (w której są zaznaczone drogi gminne, co w prosty sposób pozwala ustalić, do kogo należy obowiązek działania w danej sprawie), jeśli posiadamy zdjęcie, to je dołączamy i wysyłamy zgłoszenie do urzędu. Cała czynność zajmuje dosłownie chwilę. Widzisz, oznaczasz, zgłaszasz.
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze