Wagon osobowy, stojący w hali głównej parowozowni. Składem regularnie wożeni są turyści i lokalni miłośnicy kolei/fot. Anna ŻuberHala główna parowozowni, pomiędzy wagonami stoi wciąż sprawna tokarka z 1888 roku/fot. Anna ŻuberLokomotywa w hali głównej parowozowni/fot. Anna ŻuberHala główna parowozowni/fot. Anna ŻuberHala główna parowozowni /fot. Anna ŻuberHala główna parowozowni/fot. Anna ŻuberUnieruchomiony wagon z 1984 roku, oczekujący w parowozowni na naprawę/fot. Anna ŻuberWąskotorowy wagon spalinowy /fot. Anna ŻuberWąskotorowy wagon spalinowy/fot. Anna ŻuberWąskotorowy wagon spalinowy/fot. Anna ŻuberKabina sterownicza pociągu spalinowego/fot. Anna ŻuberBrama wjazdowa do hali głównej parowozowni/fot. Anna ŻuberParowozownia - hala główna/fot. Anna ŻuberWidok na halę główną parowozowni/fot. Anna Żuber
Wejście i wjazd do parowozowni (hala główna)/fot. Anna ŻuberParowozownia/fot. Anna ŻuberZabytkowy dystrybutor paliwa, stojący tuż przed wjazdem do hali głównej parowozowni/fot. Anna Żuber
Pomocniczy pojazd kolejowy/fot. Anna ŻuberWarsztaty naprawcze/fot. Anna ŻuberWarsztaty naprawcze/fot. Anna ŻuberWarsztaty naprawcze/fot. Anna ŻuberWarsztaty naprawcze/fot. Anna ŻuberStacja i tory kolejki wąskotorowej w Piasecznie/fot. Anna Żuber
Napisz komentarz
Komentarze