Reklama

Dzielnicowy zatrzymał sprawcę potrącenia dziecka nie będąc na służbie

Nie każdy dzień po służbie kończy się spokojnym powrotem do domu. Aspirant Krzysztof Tomaszewski, dzielnicowy z Mokotowa, udowodnił, że prawdziwe powołanie nie zna granic czasu ani miejsca. W Piasecznie, będąc świadkiem potrącenia dziecka przez nieodpowiedzialnego kierowcę, bez wahania ruszył w pościg za sprawcą, stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo innych.
Dzielnicowy zatrzymał sprawcę potrącenia dziecka nie będąc na służbie
Dzielnicowy zatrzymał sprawcę potrącenia dziecka nie będąc na służbie

Źródło: KRP II

Do incydentu doszło kilka dni temu, gdy policjant podróżował swoim samochodem wraz z dwójką małych dzieci. Na jednej z ulic Piaseczna zauważył, jak kierowca innego pojazdu, jadąc częściowo po chodniku, potrącił dziecko stojące przy przejściu dla pieszych z rowerem. Zamiast zatrzymać się i udzielić pomocy, kierowca uciekł z miejsca zdarzenia, pozostawiając poszkodowane dziecko.

Aspirant Tomaszewski natychmiast zareagował. Upewnił się, że dzieckiem zajmuje się inna osoba dorosła, po czym ruszył za uciekającym kierowcą. Na skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego i Al. Jana Pawła II w Piasecznie zdołał dogonić sprawcę. Zatrzymał swój pojazd w bezpiecznym miejscu, podbiegł do kierowcy, okazał swoją legitymację służbową i poinformował go o zaobserwowanym incydencie.

Zaskoczony kierowca nie próbował zaprzeczać swojej winie, co tylko potwierdziło powagę sytuacji. Aspirant Tomaszewski niezwłocznie powiadomił dyżurnego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie o zdarzeniu, przekazując wszystkie niezbędne informacje. Dzięki jego natychmiastowej reakcji sprawca został ukarany, a całe zajście posłużyło jako ważne przypomnienie o odpowiedzialności na drodze.

Na szczęście potrącone dziecko nie odniosło poważnych obrażeń. Zdarzenie to jednak jasno pokazuje, jak niebezpieczne mogą być skutki braku ostrożności za kierownicą. Postawa aspiranta Tomaszewskiego to wzór do naśladowania – przypomina, że każdy z nas może przyczynić się do poprawy bezpieczeństwa w swoim otoczeniu.

Policja apeluje do wszystkich uczestników ruchu drogowego o zachowanie ostrożności. Nieodpowiedzialne decyzje za kierownicą mogą mieć tragiczne konsekwencje, a czujność i właściwa reakcja mogą uratować zdrowie, a nawet życie. Dzięki ludziom takim jak aspirant Tomaszewski nasze drogi stają się bezpieczniejsze.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Reklama
Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]