Kod kreskowy zamiast znaczka

Od 1 maja nie będziemy już naklejać znaczków pocztowych na listy polecone. W ich miejsce pojawią się kody kreskowe. Zmiana ma na celu przyspieszenie obsługi interesantów w urzędach pocztowych.


Poczta Polska zapowiada standaryzację opłaty dla przesyłek rejestrowanych. Co to oznacza dla nas? Od maja listy polecone będziemy mogli nadać w sposób podobny do tego, jak teraz nadajemy paczki czy przesyłki wartościowe. Nie będziemy więc już musieli naklejać znaczków. Wystarczy, że wypełnimy blankiet potwierdzenia nadania i uiścimy należną opłatę. Pracownik poczty w miejsce znaczka nalepi na przesyłkę kod kreskowy, będący potwierdzeniem płatności.

Brak konieczności naklejania znaczków ma uprościć proces nadawania przesyłki i skrócić czas, jaki spędzimy przy okienku pocztowym. – Poczta Polska wprowadza zmiany, które usprawniają obsługę przesyłek pocztowych. Tradycyjny znaczek na liście poleconym doskonale zastąpi naklejka z kodem paskowym. To nowoczesne i wygodne dla klientów rozwiązanie. Byliśmy gotowi wprowadzić je już w lutym tego roku, ale, odpowiadając na oczekiwania klientów, przełożyliśmy czas wdrożenia nowego rozwiązania o trzy miesiące – mówi wiceprezes Poczty Polskiej Andrzej Bodziony. Przedstawiciele urzędu wskazują również, że takie rozwiązanie funkcjonują już od dawna w innych państwach, m.in. w Niemczech, Francji, Belgii czy Hiszpanii.

Wprowadzenie kodów kreskowych nie oznacza jednak, że znaczki pocztowe znikną zupełnie. Nadal będziemy z nich korzystać przy nadawaniu listów zwykłych czy pocztówek. To dobra wiadomość dla filatelistów.

– Poczta Polska wydaje zarówno znaczki obiegowe, w milionowych nakładach, jak też znaczki okolicznościowe, w nakładach mniejszych. Dzięki współpracy z artystami grafikami znaczki cieszą się dużym uznaniem kolekcjonerów w kraju i na świecie. Tworzone dla miłośników filatelistyki emisje przybierają często formę arkusza czy bloku – podkreśla Poczta Polska w swoim komunikacie.

Czytaj również: Czy Facebook załata dziurę?


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]  
Reklama