Podsumowanie sezonu A

Podsumowanie sezonu A

Autor: Fot. mks-piaseczno.pl

Rozgrywki zdominowali zawodnicy stołecznej Polonii, którzy przegrali tylko dwa mecze. Niestety do ligi okręgowej nie awansował żaden klub z powiatu piaseczyńskiego.


W minionym sezonie A-klasy (grupa: Warszawa III) wystąpiło 6 drużyn z terenu naszego powiatu – każda z różnym rezultatem. Najwięcej emocji zdecydowanie dostarczyły rezerwy klubu MKS Piaseczno. Zapraszamy do krótkiego podsumowania sezonu w A-klasie.

Do sukcesu zabrakło niewiele


MKS II Piaseczno przez długi czas plasował się w górnej części tabeli i walczył o wejście do ligi okręgowej. Na swojej drodze zespół gromił między innymi Anprel Nowa Wieś (9:0), Walkę Kosów (6:1 i 8:2), a także Jedność Żabieniec (5:0). W starciach z najlepszymi ekipami mecze nie układały się już po myśli, a porażkę 1:8 z najmocniejszą drużyną sezonu, czyli MKS Polonią Warszawa, gracze z Piaseczna zapamiętają na długi czas. Nie udało się także pokonać GKS-u Podolszyn, który wyprzedził w tabeli piłkarzy w biało-niebieskich koszulkach o 6 punktów, tym samym pozbawiając ich awansu do okręgówki. Ostatecznie MKS II Piaseczno zajął trzecie miejsce, zdobywając 50 oczek (15 wygranych spotkań, 5 remisów, 6 porażek) z bilansem bramkowym 88-39.

Kilka punktów mniej od Piaseczna miała FC Lesznowola. Klub zajął szóstą lokatę, notując 12 zwycięstw, 6 remisów i 8 porażek. Za jej plecami znalazły się rezerwy Perły Złotokłos (40 punktów), a potem Jedność Żabieniec (36 oczek) i UKS Tarczyn (34 punkty). Dodajmy, że zawodnicy z Tarczyna sprawili jedną z największych niespodzianek w sezonie, pokonując w maju warszawską Polonię 3:2.

Walczyli mimo niepowodzeń


Najsłabszą drużyną sezonu okazała się Walka Kosów. Klub od pierwszej kolejki notował wysokie porażki i w większości starć tracił ponad 3 gole. Mimo tego zawodnicy dalej trenowali i starali się wyrwać punkty rywalom. Udało się to trzykrotnie – raz wygrywając (3:1 na wyjeździe ze Świtem Warszawa) oraz dwa razy remisując (2:2 z Anprelem Nowa Wieś i 4:4 z Progresem Warszawa). Walka zanotowała najgorszy bilans bramkowy ze wszystkich: 30 strzelonych bramek i aż 122 stracone gole, czyli w zaokrągleniu 5 na mecz. Trzeba jednak zauważyć, że niekiedy naprawdę brakowało niewiele do szczęśliwego rezultatu.

Ostatnie miejsce w tabeli zajął również Nadstal Krzaki Czaplinkowskie, który występował w drugiej grupie. 4 zwycięstwa oraz 2 remisy nie wystarczyły do tego, żeby w przyszłym sezonie ponownie występować na A-klasowych murawach.

Czytaj również: Radni nie chcą osiedla


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu Przegląd Regionalny. MIKAWAS Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie przy ul. Jana Pawła II 29A, jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Link do Polityki prywatności: LINK

Komentarze

Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów. BAUTECH to polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej, dostawca wysokiej jakości produktów i systemów posadzkowych dla przemysłu i dużych inwestycji komercyjnych.Posiadamy 30 lat doświadczenia na rynku polskim i zagranicznym. Tworzymy dwie idealnie dopasowane do oczekiwań naszych Klientów marki: BAUTECH INDUSTRY oraz BAUTECH FUTURA specjalizujące się w produkcji posadzek przemysłowych oraz posadzek i tynków dekoracyjnych z mikrocementu. Zapraszamy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Social Mediów.Szukamy osób z okolic Piaseczna, gdzie mieści się nasze biuro, tak aby nie tracić czasu na długie dojazdy :) Twój zakres obowiązków:Wsparcie Managera Działu Marketingu w bieżących zadaniach;Kreowanie contentu na potrzeby mediów społecznościowych i ich obsługa (Facebook, Instagram, LinkedIn, wizytówka Google);Opracowywanie materiałów wizerunkowych (infografiki, filmy) na potrzeby digital marketingu i mediów społecznościowych;Projektowanie spójnych materiałów reklamowych digitalowych, drukowanych i ekspozycyjnych przy współpracy z Managerem DziałuTworzenie materiałów dla Działu Sprzedaży: proste prezentacje, ulotkiZamawianie materiałów marketingowych;Współtworzenie contentu w sklepie internetowym oraz dbanie o aktualizację treściWspółtworzenie strony internetowej markiWymagania:Praktyczna bardzo dobra znajomość programu CANVAPraktyczna znajomość programu CUP CAT lub innego do tworzenia krótkich filmów reklamowychPoczucie estetyki i zasad kompozycjiDobra organizacja pracy, odpowiedzialność, dokładnośćSamodzielność i otwartość na współpracęChęć rozwoju przy doświadczonym definiującym zadania i wspierającym przełożonym - Marketingowcu o wieloletnim doświadczeniuDoświadczenie poparte materiałami, przykładamiTo oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczeniaMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie Marketing Managera;Pracę w zgranym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;Przyjazną atmosferę we wspierającym się środowisku;Umowę o pracę po okresie próbnym lub w oparciu o inna formę współpracy.Pracę w godzinach 8.00 -16.00 Prosimy o wysyłanie CV na adres:  [email protected]  
Reklama